Zwroty i reklamacje


Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2020 r

Dziękujemy za dokonanie zakupu. Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z naszych produktów.

Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany z zakupu, masz możliwość zwrotu towaru w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany na inny produkt. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat naszej polityki zwrotów.

ZWROTY TOWARU

Wszystkie zwroty muszą zostać zrealizowane w ciągu trzydziestu (30) dni od daty zakupu. Towary, które chcesz zwrócić, muszą być nowe i nieużywane, zachowując wszystkie oryginalne oznaczenia i etykiety. W przypadku produktów używanych, wymagane są plomby gwarancyjne.

Zachęcamy do wykorzystania metody wysyłki, która umożliwi śledzenie przesyłki zwrotnej, ponieważ ponosisz odpowiedzialność za wszelkie koszty związane z wysyłką zwrotu.

Alternatywnie, możesz skorzystać z opłaconej z góry etykiety wysyłkowej, którą otrzymasz po wypełnieniu formularza zwrotu. Koszt wysyłki zostanie potrącony z kwoty zwrotu w celu pokrycia kosztów przesyłki.

ZWROTY ŚRODKÓW

Po otrzymaniu zwracanego towaru i sprawdzeniu jego stanu, przystąpimy do realizacji zwrotu lub wymiany. Prosimy o poczekanie co najmniej dwóch dni od momentu dostarczenia przedmiotu w celu przetworzenia zwrotu lub wymiany. Otrzymasz powiadomienie e-mailem, gdy zwrot zostanie zrealizowany. Zwrot środków zostanie dokonany na metodę płatności, którą wykorzystałeś podczas dokonywania zakupu.

WYJĄTKI

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych produktów prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@eurofrance.pl

PYTANIA

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki zwrotów, zachęcamy do kontaktu z nami pod adresem: sklep@eurofrance.pl

PROCES ZWROTU

Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub złożyć reklamację dotyczącą produktu zakupionego w naszym sklepie, prosimy o wypełnienie formularza :